Zalig Kerstmis!

Dank dat u in onze kerk bent geweest. Misschien was u er voor het eerst of misschien komt u trouw elk jaar; weet dat u altijd welkom bent.

Kerstmis is een tijd van samenzijn, in familiekring of met goede vrienden. Het is ook de tijd van kerstwensen, van stilstaan bij mensen die minder hebben, mensen die huis en haard hebben moeten verlaten door oorlog en geweld, mensen die eenzaam zijn, mensen die tegenslag te verduren hebben. Verbonden met elkaar als mensheid mogen we samen werken aan een wereld van vrede, verdraagzaamheid en eenheid. Door de geboorte van Jezus – God die mens wordt – laat God ons weten: Ik ga met jullie mee op die weg van vrede; vrede in je hart en vrede om je heen. Hij laat je niet in de kou staan.

Wilt u meer weten over het christelijk geloof? Dan is er Alpha! Meer informatie vindt u hier.

Speciaal voor tieners is er in Parochie De Goede Herder de Tienerclub (middelbare schoolleeftijd) en voor de jongeren (18-30 jaar) een Jongerengroep.

Voor alle leeftijden is er het Kerkcafé013, elke eerste zondag van de maand. Meer informatie vindt u hier.

U bent ook van harte welkom bij de vele andere activiteiten in Parochie De Goede Herder. Kijk voor meer informatie in het menu Activiteiten bovenaan deze pagina.

Hier vindt u een overzicht van alle vieringen in de kerstdagen: