St. Dionysiuskerk

T: 013-5423914
E: heike@parochiedegoedeherder.nl

Openingstijden parochiecentrum:
Iedere werkdag van 09:00 tot 12:00 uur.

Rekeningnummer: NL29INGB0002401412
t.n.v. parochie De Goede Herder, St. Dionysiuskerk

Vieringen

• Zondag, 11:00 uur
  • Maandag tot en met zaterdag, 12:00 uur

De livestreams van de vieringen in de St. Dionysiuskerk zijn te volgen via het YouTubekanaal van deze locatie.

Wat gebeurt er zoal in 't Heike?

• In de Heikese kerk zingt een Zanggroep bij de eucharistieviering van 11.00u.
  • Elke 1e en 3e zondag van de maand is er kinderwoorddienst tijdens de Eucharistieviering van 11.00 uur.
  • Elke 2e en laatste zondag van de maand is er kinderkerk van 10.00 tot 10.30u. waar ongeveer 12 tot 15 kinderen aan deelnemen.
  • Na de eucharistieviering op zondag is er koffie in het portaal van de kerk.
  • Naast de Eerste Heilige Communie en het Vormsel worden jaarlijks een serie geloofsgesprekken gehouden.
  • Verder is er een groep "Biddend Bijbellezen".
  • Er zijn veel activiteiten in de pastorie aan de Bisschop Zwijsenstraat.
  • In de directe nabijheid van de kerk bevindt zich de Kapel Onze Lieve Vrouw ter Nood. Deze kapel is overdag een bidplaats en vrij toegankelijk.

Hieronder de agenda voor de locatie St.Dionysius. Klik hier voor de agenda van de hele parochie.