About you
Ben jij tussen de 16 en 30 jaar oud en zoek je een plek waar je thuis bent, vrienden maakt, happy bent en levensvragen kunt stellen ondanks geloof en achtergrond? Dan is dit jouw plek. Hier ontmoet je elkaar en God. Je mag ontdekken wat geloven met je doet, hoeveel vreugde het geeft en dat het je vrij maakt. Waar je ook vandaan komt, hier ben je thuis. Onder het genot van een hapje en een drankje verdiepen wij samen als gelovige jongeren allerlei onderwerpen. Wij zouden het heel erg leuk vinden als je gewoon eens komt binnenlopen.

About us
Wij zijn een jongerengroep van de katholieke Goede Herderparochie. Op 1 januari 2023 zijn wij gestart met lunches na de zondagsmis met de pastoor. Tijdens die lunches werden thema's behandeld en sprekers uitgenodigd. Inmiddels komen wij bijeen op de vrijdagavonden, onder het genot van een hapje en een drankje. Wij verdiepen met elkaar de belangrijke thema’s van het leven.

Subjects
Hoe lees ik de bijbel; hoe weet ik wat goed is om te doen (deugden), criteria van onderscheiding (H. Ignatius van Loyola), wie ben ik (antropologische benadering), ik zocht en heb gevonden (levensgetuigenis), is geluk iets voor mij (politiek en rechtvaardigheid), zorg voor de wereld (milieuproblematiek), wie is Jezus voor mij, invloed van muziek op mij (Gregoriaans en praise and worship), liefde en seksualiteit…

Contact & Follow us on socials
Wij zijn te bereiken via Franny: secretariaat@parochiedegoedeherder.nl. Aan haar kun je alle vragen stellen. Wil je ons volgen in de WhatsAppgroep? Stuur dan een mail met je gegevens. Gewoon doen, want dan ben je van alle activiteiten op de hoogte!

Where and when
Pastorie: Bisschop Zwijsenstraat 3, Tilburg.
Tweemaandelijks op vrijdagavonden tussen 19:30 uur en 22:00 uur.

Planning until the Summer of ‘24
Vrijdag 15 maart