H. Gerardus Majellakerk

T: 013-5423455
E: trouwlaan@parochiedegoedeherder.nl

Openingstijden parochiecentrum:
Iedere werkdag van 09:00 tot 12:00 uur.

Rekeningnummer: NL64RABO0171200217
t.n.v. parochie De Goede Herder, H. Gerardus Majellakerk

Vieringen

• Zaterdag, 17:30 uur
  • Zondag, 10:00 uur

De livestreams van de vieringen in de H. Gerardus Majellakerk zijn te volgen via de Facebook-pagina van deze locatie.

Daarnaast is er iedere zaterdag om 19:00 uur een viering in het restaurant van woonzorgcentrum Koningsvoorde in het Restaurant.

In de gemeenschap rond de H. Gerardus Majellakerk komt veel tot stand! Soms lijkt de wereld zo snel te veranderen dat ze ons vreemd voorkomt. Onzekerheid en angsten loeren om de hoek maar ook nieuwe kansen en mogelijkheden. Onze kerk wil en kan daarin van betekenis zijn, voor wat 'christen zijn' in de praktijk betekent: Een bemoedigende leidraad met bezieling, hoop en vertrouwen. Een plek om je thuis te voelen voor bezinning en gebed. Een geloofsgemeenschap van vreugde en verdriet waar mensen zich om elkaar bekommeren. Een gemeenschap die steunt op vele vrijwilligers, op mensen die actief zijn voor en in onze kerk.

Hieronder de agenda voor de locatie H. Gerardus Majella. Klik hier voor de agenda van de hele parochie.