Je bent welkom!

Goed dat je er was, in onze kerk. Misschien was het een eerste keer, misschien kom je al vaker. In ieder geval ben je altijd welkom. De kerk is een plek om rust te vinden, om je thuis te voelen en om God te ontmoeten.

Het portaal is overdag altijd open om een kaarsje te branden om een zorg of een gebedje aan God toe te vertrouwen. Op woensdag en zaterdag is ook de kerk open tussen 14:00 en 16:00 uur en op donderdag van 19:30 tot 21:00 uur.

Je bent ook van harte welkom om aan te schuiven bij een van onze activiteiten:

• Wil je meer weten over het christelijk geloof? Dan is Alpha iets voor jou! Meer informatie vind je hier.
  • Voor tieners van de middelbare school tot en met 15 jaar is er de Tienerclub. Voor meer informatie klik je hier.
  • Voor jongeren van 18 tot en met 30 jaar is er de jongerengroep. Wil je meer weten? Kijk dan even op de pagina van de jongerengroep.
  • Voor alle leeftijden is er het Kerkcafé013, elke eerste zondag van de maand. Als je meer informatie wilt, klik dan hier.
  • Op de eerste en derde woensdag van de maand is er Biddend Bijbellezen. Meer info vind je hier.

Wil je graag een persoonlijk gesprek met een van de priesters van de parochie? Neem dan contact op met de pastorie: telefonisch van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 12:00 uur op 013-5423914. Voor alle andere vragen is er ook het contactformulier.