Vurèùtblik: Kèrspakkèttenaksie 2024 – Hèllep meej èn Maoket Verschil

Gepubliceerd op: 22-10-2024

De fistdaoge koomen der wir aon, èn dè betêekent dèmme bij Wèèrkgroep Manna de haanden inêene slaon vur onze jòrlekse Kèrspakkèttenaksie

Voor ABN lees onderaan verder.

Deeze aksie is bedoeld om gezinnen in nôod en lichtpuntje te geeve geduurende de Kèrspeeriejoode. Èn daorveur hèmme jouw hulp hard nôodeg.

Venaaf zondag 1 noovèmber begiene we meej et inzaomele van lang haawbaore eeteswaor, meej dees jaor en speesjjaole fookes op luuksere predukte die paase bè de fistdaoge. Dènk hierbè on dinger zoas fisteleke kuukskes, sjeklaade, kèrsstòl, dilleketèsse in blèk òf pòt, èn aandere traktaasies, die van kèrst en bezondere tèèd maoke.

Wilde gij en stintje bijdraoge? Venaaf 1 noovèmber kunde oew doonaasies aachterin onze kèèreke inleevere. Òf et naa gao om en dôos lèkkeree kèrskuukskes òf en pòt fisteleke zjèm, èlke bijdraoge tôovert en gliemlaag op iemes snèùt.

Nòst et dooneere van eeteswaor, zèn fienesjêele bijdraogen ok aaltij wèlkom. Hiermeej kunneme predukte ònschaffe, die dikkels vergeete wòrre, mar belangrèèk zèn vur de pakkètte. Ge kunt oe gift oovermaoke op Rekeningnummer NL29INGB0652781853 t.n.v. Parochie De Goede Herder - MANNA onder vermelding van "Kerstpakkettenactie."

Saome kunneme der vur zörrege dè niemes deeze kèrst meej leege haande stao. Dus haaw onze wèbsaajd èn nuuwsbrief in de gaote vur meer infermaasie, èn bereijt oe vaast veur om meej te doen òn dees schôon aksie.

Alvast hil èèrg bedankt naomes Wèèrkgroep Manna 💚

Kèrsemes is de tèèd van geeve - èn saome maokeme et verschil.

Inleeverpunte:

• Aachterin de kèèreke van de perochie Den Goejen Hèrder

Meer infermaasie vòlgt binnekòrt op deeze paagiena.

Met dank aan Stichting Tilburgse Taol

Vooruitblik: Kerstpakkettenactie 2024 - Help Mee en Maak het Verschil

De feestdagen komen er weer aan, en dat betekent dat we bij Werkgroep Manna de handen ineen slaan voor onze jaarlijkse Kerstpakkettenactie! Deze actie is bedoeld om gezinnen in nood een lichtpuntje te geven tijdens de kerstperiode. En daarvoor hebben we jouw hulp hard nodig!

Vanaf zondag 1 november starten we met het inzamelen van lang houdbare levensmiddelen, met dit jaar een speciale focus op luxere producten die passen bij de feestdagen. Denk hierbij aan items zoals feestelijke koekjes, chocolade, kerststol, delicatessen in blik of pot, en andere traktaties die van kerst echt een bijzondere tijd maken.

Wil jij een steentje bijdragen? Vanaf 1 november kun je jouw donaties achterin onze kerken inleveren. Of het nu gaat om een doos heerlijke kerstkoekjes of een pot feestelijke jam, elke bijdrage brengt een glimlach op iemands gezicht!

Naast het doneren van levensmiddelen, zijn financiële bijdragen ook altijd welkom. Hiermee kunnen we producten aanschaffen die vaak vergeten worden, maar belangrijk zijn voor de pakketten. Je kunt jouw gift overmaken op Rekeningnummer NL29INGB0652781853 t.n.v. Parochie De Goede Herder - MANNA onder vermelding van "Kerstpakkettenactie."

Samen kunnen we ervoor zorgen dat niemand deze kerst met lege handen staat. Dus hou onze website en nieuwsbrief in de gaten voor meer informatie, en bereid je alvast voor om mee te doen aan deze mooie actie.

Alvast heel erg bedankt namens Werkgroep Manna! 💚

Kerst is de tijd van geven – en samen maken we het verschil!

Inleverpunten:

• Achterin de kerken van de parochie De Goede Herder

Meer informatie volgt binnenkort op deze pagina.

Leuk of interessant artikel? Deel het via social media of mail!