In onze parochie worden vanaf verschillende locaties vieringen via een livestream op internet vertoond. De vieringen vanuit de H.H. Petrus en Pauluskerk zijn hieronder terug te vinden.

U ziet hier een link naar de livestream van de meest recente of de eerstvolgende viering (afhankelijk van het moment waarop u deze pagina bezoekt) vanuit de H.H. Petrus en Pauluskerk en de drie vieringen die daaraan vooraf gingen (behalve in speciale periodes zoals Kerstmis en Pasen, dan worden diverse streams en filmpjes aangeboden). Voor een totaaloverzicht van alle streams vanuit de H.H. Petrus en Pauluskerk kunt u terecht op het YouTubekanaal van de H.H. Petrus en Pauluskerk.

Volgt u de viering via de livestream, maar wilt u toch deelnemen aan de collecte? Gebruik dan de GIVT-app en de hiernaast staande QR-code.

Voor meer uitleg over de GIVT-app kunt u hier klikken.

Eucharistieviering Hemelvaartsdag 09-05-2024

Eucharistieviering 12-05-2024

Eerdere vieringen:

Eucharistieviering 05-05-2024

Wegens een technische storing is op 5 mei de Eucharistieviering niet gestreamd. Excuses voor het ongemak.

Eucharistieviering 28-04-2024

Eucharistieviering 21-04-2024