Bete tieners,
Vriendschap is superleuk en ook superbelangrijk! Met je vrienden deel je van alles: gewone dingen zoals hobby’s of interesses, maar ook bijzondere dingen. Ook je geloof kun je delen met anderen. Daarom hebben we in de parochie een tienerclub! Dat is feest, want niet alleen is het altijd gezellig, leer je andere tieners kennen, eten we samen, maar we gaan ook samen op weg in het geloof. De avonden zijn heel gevarieerd, met afwisselend fun-avonden en thema-avonden.

We komen twee keer in de maand, op vrijdagavond, samen in de pastorie. We beginnen met een maaltijd (dus zorg dat je met een lege maag komt) en daarna is er een presentatie of spelletjes of een uitstap met de groep. We sluiten altijd lekker relaxed af met chill tijd.

Tijd: 18:30 - 21:00 uur
Plaats: Pastorie (Bisschop Zwijsenstraat 3, Tilburg)
Voor wie: tieners vanaf de brugklas (11 of 12 jaar) t/m 16 jaar.

Hieronder vind je de data voor het jaar 2023/2024.

Wil je ook meedoen? Meld je dan even aan bij kapelaan Martijn door te mailen naar tieners@parochiedegoedeherder.nl. Ook voor alle andere vragen kun je een mailtje sturen.

We hebben ook een app-groep voor ouders, waarmee we je ouders op de hoogte houden.

26 januari
9 februari